Arde sprinturi de grăsime sau la distanță


Care sunt beneficiile Sprintingului? - Sănătate -

Asta inseamna ca organismul trebuie sa isi refaca rezerva de oxigen, sa inlature acidul lactic din muschi, sa refaca fibrele musculare, sa scada temperatura corpului la cea dinaintea antrenamentului, etc. Pentru tine, asta inseamna ca vei arde grasime chiar si la 48 de ore dupa antrenament, chiar daca stai degeaba. Hai sa vedem ce este, ce stie sa faca, si cum poate sa te ajute. In primul rand, trebuie sa lamurim un lucru.

Care sunt beneficiile Sprintingului?

Care tip de cardio e mai bun? Cardio clasic, la intensitate medie, pe o durata mai lunga de timp, sau antrenamentul tip interval? Este o dezbatere ridicola, atat timp cat nu vorbim despre o persoana anume. Antrenamentul interval pentru un batran de 85 de ani, supraponderal, e ridicol.

SPRINTUL ARDE MAI MULTĂ GRĂSIME? - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

La fel si pentru un barbat de 20 de ani care nu a facut nici un fel de exercitiu in viata lui. Fiecare metoda de cardio e potrivita pentru anumite persoane. Cardio clasic e ideal daca nu esti in forma, abia incepi un program de antrenament sau esti super-slab.

arde sprinturi de grăsime sau la distanță șase moduri dovedite de a pierde grăsimea buricului

De exemplu, daca abia incepi un program de antrenament, nu imi pasa cate studii arata ca antrenamentul interval e mai eficient — nu e potrivit pentru TINE, pentru ca probabil o sa te accidentezi. Alegerea ta trebuie sa tina cont de circumstantele tale.

arde sprinturi de grăsime sau la distanță pierdere în greutate aurora ontario

Ai inteles? HIIT presupune sa alternezi perioade scurte de intensitate foarte ridicata interval de lucrucu perioade scurte de intensitate scazuta interval de refacere.

arde sprinturi de grăsime sau la distanță kale spanac smoothie pentru pierderea în greutate

O sesiune de HIIT consta intr-o perioada de incalzire, urmata de intervale de intensitate ridicata alternate cu perioade de intensitate scazuta. La sfarsit, e nevoie de o perioada de racire. Numarul de intervale si durata depind de tipul de exercitiu.

arde sprinturi de grăsime sau la distanță eastends pierdere în greutate

Scopul e sa faci cel putin 6 intervale, si toata sesiunea de HIIT sa dureze cel putin 15 min, si nu mai mult de Protocolul original stabilea proportia de interval de lucru:interval de refacere la De exemplu, secunde de sprint, alternate cu secunde de alergare usoara sau mers.

In primul rand, acest tip arde sprinturi de grăsime sau la distanță antrenament este mult superior antrenamentului cardio clasic, atunci cand vine vorba de cresterea VO2 max, care reprezinta cantitatea maxima de oxigen pe care o poti absorbi in timpul antrenamentului. Si cum procesul de ardere a grasimilor din corp are nevoie de oxigen, cu cat mai mult oxigen, cu atat vei arde mai multa grasime. In plus, vei fi in forma mai buna cand iesi la un fotbal cu baietii.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

In al doilea rand, atunci cand faci cardio la intensitate medie, de lunga durata, poti sa intri intr-o stare catabolica, in care pierzi masa musculara. Asta se datoreaza in primul rand cresterii nivelului de cortisol hormonul stress-uluisi scaderii nivelului de testosteron.

Arde grasimea cu antrenamentul HIIT (exemplu inclus)

Tie cum ti-ar placea sa arati mai mult? In plus, antrenamentul HIIT ofera un foarte bun antrenament pentru picioare. Daca faci sprinturi HIIT de 3 ori pe saptamana, probabil nici nu mai e nevoie sa faci antrenament pentru picioare la sala decat daca iti doresti picioare mai mari. Hai sa vedem si un exemplu de antrenament HIIT: Exemplu de antrenament HIIT 5 minute incalzire, alergare usoara 30 secunde sprint la capacitate maxima 30 secunde alergare moderata Intervalele de mai sus de 30 de secunde sunt alăptarea pentru a pierde în greutate de 7 ori.

Ei bine, incearca.

Sprinturi in viteza pentru slabit

O sa vezi ca la sfasitul celor 15 minute o sa fii epuizat. Acest exemplu de HIIT se poate aplica oricarei activitati pedalat pe bicicleta, vaslit, inot, sarit coarda, rollerblading. Cu toate astea, sprinturile sunt cea mai eficienta cale de a arde grasimea, pentru ca folosesc toti muschii din corp.

arde sprinturi de grăsime sau la distanță calendarul lunar pentru pierderea in greutate

Concluzie Acest tip de antrenament este foarte intens, si ar trebui facut doar de ori pe saptamana. O idee buna este sa le faci in zilele in care nu te antrenezi cu greutati; totusi, daca trebuie sa il faci in aceeasi zi, iti recomand sa faci cele doua antrenamente in perioade diferite ale zilei.

Arde grasimea printr-o metoda clasica cu sprinturi si scari

Ca nota de final, trebuie sa zic ca acest antrenament nu e pentru toata lumea. Pentru ca e atat de intens, multi oameni nu reusesc sa faca fata efortului, cel putin la inceput. Iti recomand sa incepi incet, si sa cresti intensitatea pana cand poti sa faci si antrenamente HIIT.