Fizic 57 pentru pierderea în greutate. Ce este o pierdere în greutate sigură și eficientă pentru o femeie de 57 de ani?


Pagina principala Pierderea în greutate: când este momentul potrivit pentru a face mișcare?

pierdeți în greutate prin mișcări intestinale

Cu toate acestea, pentru a pierde mai mult în greutate, practicarea unei activități fizice dimineața pare mai eficientă decât după-amiaza.

Fiziologia circadiană pe o perioadă de 24 de ore a fost asociată cu reglarea greutății, amintește această echipă americană Universitatea din Carolina de Nord.

cm mai puțin slăbire model

Cu toate acestea, puține studii au explorat legătura dintre moment a practicării unei activități fizice și a consecințelor asupra greutate. Cercetătorii au reunit un grup de adulți tineri supraponderali sau obezi IMC între 25 și 40la fel de mulți bărbați ca femei, care au participat la un program de exerciții supravegheate de zece luni.

Pierdere în greutate fizică 57

Scopul era să cheltuim între și kcal pe sesiune, de cinci ori pe săptămână. Ședințele au avut loc fie dimineața între orele 7 am și prânzfie după-amiaza între orele Au fost luate în considerare o serie de parametri, cum ar fi aportul de energie și activitatea fizică non-sportivă sarcini zilnice, mers pe jos etc.

băutură de scădere în greutate de seară

Un element foarte interesant evidențiază o diferență semnificativă în pierderea în greutate, în funcție de momentul exercițiului: - Suplimentar 2,1 kg, în medie întotdeauna, în beneficiul ședințelor de dimineață. Cu toate acestea, diferența dintre aporturile de energie din cele două grupuri este calificată ca fiind minimă. La o intensitate și o frecvență echivalente, ar fi mai bine să cheltuiți fizic dimineața pentru a pierde puțin mai mult în greutate, amintindu-vă că, pentru sănătatea bună a corpului, orice activitate fizică este bună.

cele mai mari greșeli de pierdere a grăsimilor