Aruncați vă arderea grasă, 10 Rețete Smoothie pentru arderea grăsimilor Nutriționiștii adoră să mănânce asta nu atât


Acest fapt poate fi, de asemenea, în spatele efectului de slăbire a muștarului. Alegeți muștarul picant, însămânțat, pentru a vă condimenta alimentele, pentru a vă face dieta și mai eficientă? Deci, chiar dacă ați ezitat până acum dacă vă condimentați sandvișul sau salata cu maioneză, ketchup sau muștar, nu va mai exista întrebarea dacă muștarul este o alegere bună. În timp ce o lingură de maioneză sau diverse sosuri de salată conține 10 grame de grăsime, muștarul are zero.

Acesta este numărul 1 Motiv pentru care oamenii merg la ER 19 gustări cu ardere grasă pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate Încercați să slăbești? Este important să mâncați alimente potrivite, chiar și atunci când mâncați o gustare rapidă.

greutate gainer pentru pierderea de grăsimi pierde grăsimea corporală după 60 de ani

Probabil că tăiați mâncare rapidă. Ați învățat să faceți alegeri sănătoase la magazinul alimentar. Și, probabil, faceți multă lectură sau vizionare video pentru a obține mai slab pe diferite diete și orientări nutriționale pe care le puteți urma, în timp ce încercați să vărsați câteva kilograme și să trăiți un stil de viață mai sănătos.

Doar asigurați-vă că nu luați în considerare sfaturile de dietă pe care niciun medic nu le-ar aruncați vă arderea grasă.

epuizat și nu poate pierde în greutate pierderea în greutate de creștere a malerii

Pe măsură ce ați făcut toate aceste cercetări, probabil că ați auzit despre alimentele care ard grăsimi. Și poate te-ai întrebat: aceste alimente pot ajuta cu adevărat la pierderea în greutate?

10 Rețete Smoothie pentru arderea grăsimilor Nutriționiștii bea întotdeauna

Răspunsul este da - și nu. Să fim clar.

gnc lean shake pierdere în greutate declarație involuntară în greutate pes

Niciun fel de alimente nu poate arde grăsime. După cum notează centrul de sănătate al Universității West Virginia, unele alimente cu cofeină îți pot grăbi temporar metabolismul.

cum de a trata pierde burta gras 10 zile pierde burta gras

Metabolismul tău se referă la modul în care corpul tău consumă aruncați vă arderea grasă. Cu toate acestea, alimentele în sine nu pot provoca pierderi în greutate, indiferent de câte lucruri grozave ai auzit despre grapefruit, țelină sau ciorba de varză. Dar alegerea alimentelor potrivite vă poate ajuta dacă utilizați alte strategii pentru a slăbi. Când încercați să vărsați câteva kilograme, probabil vă gândiți cu atenție la ceea ce mâncați la masă. La fel de importante sunt alimentele pe care alegeți să le gustați între mese.

Încercarea de a opri gustarea este o strategie de dietă pe care aproape niciun medic sau nutriționist nu ar rămâne în urmă.

Ce ar trebui să mănânce o persoană slabă și grasă?

Cheia este să alegeți gustări sănătoase, precum cele din față, care vă vor ajuta să ardeți grăsime și să pierdeți în greutate, nu să subminați toată munca grea te descurci la sală sau la jogging-ul tău zilnic.

Conform ghidurilor Academiei de Nutriție și Dietetică, gustările sănătoase pentru adulții mai puțin activi ar trebui să aibă aproximativ de calorii. Gustările pentru adolescenți și adulți activi pot varia de la la de calorii.

pictura ajută să piardă în greutate pierderea în greutate unicorns

Ar trebui să planificați și să vă porționați gustările înainte de timp. În acest fel, vei ajunge la ceva sănătos atunci când îți va fi foame.

  • Cum să pierdeți în greutate dacă ur 12
  • Pagina principala 10 Rețete Smoothie pentru arderea grăsimilor Nutriționiștii bea întotdeauna Smoothie-urile pot fi foarte lovite sau ratate dacă nu știi cum să le faci corect.
  • Arderea corecta a caloriilor nu are loc fara a hrani in mod corect organismul.

Citiți mai departe pentru a vedea câteva gustări sănătoase care vă vor ajuta să ardeți grăsime, să vă construiți mușchi și să vă simțiți mai sănătos. Mere și unt de arahide Împerechează mere roșii cu un unt natural de nuci pentru o gustare perfectă iStock.

Deși aceste alimente s-ar putea să nu ardă din punct de vedere tehnic singure, ele vor ajuta cu siguranță regimul tău zilnic de a arde grăsime și de a construi mușchi.

Posts Tagged masa grasa

Una dintre sugestiile delicioase ale academiei este să mănânci un măr cu 1 lingură de unt de arahide, unt de migdale, sau unt de semințe de floarea soarelui. După cum remarcă Livestrong, este o idee grozavă să alegeți un unt natural de arahide sau alt unt de nuci sau semințe pentru a evita adăugarea de zahăr și uleiuri vegetale hidrogenate.

Avocado cu salsa Avocado este o gustare sănătoasă pentru inimă iStock. Puteți mânca amestecul pe chipsuri de tortilla cu conținut scăzut de grăsimi sau pe o tortilă integrală de grâu. Puteți chiar să-l presărați cu brânză cu conținut scăzut de grăsime, înainte de a o rula. Știm cu toții că avocado pe pâine prăjită este o tendință majoră. Acest lucru se datorează faptului că avocadele sunt bogate în nutrienți, bogate în fibre și, potrivit SF Gate, sunt ambalate cu grăsimi monosaturate sănătoase care reduc riscul de accident vascular cerebral și boli de inimă.

CEL MAI BUN CLUB

Apoi, turnați amestecul în căni de hârtie și congelați. Dacă ați încercat vreodată să înghețați singură o ceașcă de iaurt, probabil ați aflat destul de repede că se transformă într-o cărămidă destul de solidă. Notele Serious Eats trebuie să adăugați zahăr dacă doriți iaurt congelat pe care îl puteți scoate ca înghețată.

Se pare că sucul de fructe face trucul - și creează o gustare mult mai sănătoasă decât iaurtul ambalat cu zahăr alb. Kebaburi de fructe Frigarui face o gustare cu fructe mai distractivă iStock.

Serviți kebab-urile cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi ca o baie. Aveți nevoie de câteva idei pentru care fructele merg bine împreună? Center Cut Cook oferă o selecție curcubeu de căpșuni, portocale, ananas, kiwi și struguri.

Și Observatorii de greutate sugerează combinația tropicală de ananas, mango și banane. Biscuiti Graham cu nucă sau unt de semințe aruncați vă arderea grasă iaurt Cu adaosurile potrivite, crackers-ul Graham poate fi o gustare sănătoasă iStock. Academia recomandă topping crackers cu graham cu nuca preferată sau untul de semințe, și apoi să le scufundați în iaurt cu vanilie cu conținut scăzut de grăsime.

Bine v-am gasit!

Dacă sunteți serios în a face această gustare cât mai sănătoasă posibil, asigurați-vă că nuca dvs. Și dacă aveți timp, luați cum să pierdeți în greutate rclbeauty101 considerare să vă testați abilitățile de coacere, făcând crackers de graham de casă. Făină de ovăz Există multe modalități de a face o gustare sănătoasă cu fulgi de ovăz caraibe vise ceai de slăbire. Nu sunteți sigur ce fel de fructe uscate vor avea cel mai bine gust cu făina de ovăz?

Asta depinde de aromele care vă plac cel mai bine.

pierderea în greutate în labrador vechi microdozarea pierderii în greutate lsd

Însă unele dintre favoritele încercate și adevărate, potrivit SF Gate, includ stafide, afine, afine, caise, prune, curmale sau smochine. Aceste fructe uscate adaugă o cantitate de dulceață făinii de ovăz fără a adăuga aceleași calorii goale pe care le-ați obține din zahăr. Pita și hummus Cu porțiunile potrivite, pita și hummusul pot fi o gustare sănătoasă iStock.

Apel de trezire

Academia are câteva îndrumări cu privire la cât de mult din această gustare ar trebui să vă bucurați, dacă obiectivul dvs. Recomandarea organizației este să tăiați o aruncați vă arderea grasă integrală de grâu în pană și să o mâncați cu 2 linguri de hummus. Puteți găsi o serie de diferite tipuri de hummus la magazinul dvs.

Sau, puteți petrece un pic de timp în bucătărie și încercați să vă faceți hummus. A Beautiful Mess are o gamă impresionantă de rețete pe care să le încercați. Popcorn Popcorn cu aer este o gustare excelentă, cu un conținut scăzut de calorii iStock. Dar academia recomandă floricele pop-air ca o alternativă sănătoasă, dar satisfăcătoare.

Amestecați 3 căni de popcorn pop-up cu brânză rasă sau condimente uscate. Dacă aveți probleme pentru a obține condimentele să se lipească de popcorn-ul pop-air, Kitchn recomandă să adăugați o cantitate mică de ulei de măsline. Sau, dacă nu doriți să adăugați grăsime, încercați ideile SparkPeople pentru topping-uri sănătoase cu floricele.

Quesadilla Ștergeți restaurantele și montați o caseta mai sănătoasă acasă iStock. Puteți prepara una cu tortilla integrală de grâu, ¼ cană fasole neagră, 1 - 2 linguri de brânză săracă în grăsimi și aruncați vă arderea grasă uncie de salsa.

Asamblați-l pe o farfurie și încălziți-l în cuptorul cu microunde pentru ca brânza să se topească. Magazinul tău local de alimente oferă, probabil, o gamă largă de sarmale. Sau puteți încerca să vă pregătiți singuri salsa cu una dintre rețetele sănătoase de salsa EatingWell. Pui de pui prăjit Prăjitul de năut poate să-și transforme complet aroma iStock. Academia recomandă prăjirea lor la cuptor și apoi asezonarea cu condimente.

Kitchn-ul are o reducere a aruncați vă arderea grasă de bază ale prăjirii de năut în cuptor cu câteva sugestii pentru condimente. Câteva arome de încercat? Pudră de chili, pudră de curry, rozmarin proaspăt, și chiar coajă de lămâie.

Pierdeți grăsimea în 7 zile (scădere în greutate de grăsime din burtă)! 5 minute de antrenament

Salată Alegeți verdețuri întunecate și frunze pentru cele mai sănătoase salate iStock. Mai gandeste-te. Academia vă sugerează să vă îmbrăcați salata obișnuită cu un ou fiert tare sau edamame și poate adăugați o roșie și 2 linguri din pansamentul cu grăsimi reduse la alegere.

Desigur, cele mai sănătoase salate încep cu cele mai bune verzi. Dacă aveți nevoie de ajutor în alegerea, Business Insider are un clasament la îndemână al celor mai sănătoase verzi de salată. După ce ați verificat-o, veți fi probabil tentat să vă schimbați salata obișnuită de iceberg pentru o opțiune mai sănătoasă, cum ar fi kale, romaine sau spanac. Smoothies Realizarea unui smoothie acasă vă permite să-i controlați caloriile iStock.

Bon Appétit observă că smoothie-urile tradiționale nu sunt atât de sănătoase, deoarece sunt prea mari în grăsimi și zahăr. Dar utilizarea fructelor congelate fără adăugare de zahăr și alegerea laptelui degresat rezolvă ambele probleme.

1. Mere și unt de arahide

Dacă nu ați cumpărat niciodată fructe congelate, este posibil să nu știți care să le cumpărați. Din fericire, Veganul sănătos are câteva sugestii pentru cele mai bune fructe congelate pentru smoothie-uri. Curios despre care sunt concurenții de top? Căutați fructe de pădure înghețate, rodii, piersici și cireșe. Mix de trasee Îndepărtați-vă mixul de trasee, astfel încât să nu gustați fără minte iStock.

Ce ar trebui să mănânce o persoană slabă și grasă?

Organizația sugerează împărțirea mixului dvs. În acest fel, nu veți consuma fără minte excesul de calorii atunci când gustați la birou. Healthy Maven oferă câteva sugestii suplimentare pentru a face un amestec sănătos de trasee. De exemplu, ar trebui să alegeți nuci crude care nu sunt prăjite în ulei și să alegeți semințe crude, nesalțate.

Unt de arahide cu ciocolată cremoasă

Și dacă adăugați fructe uscate, asigurați-vă că nu este acoperit cu zahăr. Sandviș cu mere Alegeți întotdeauna conservele ambalate în apă, nu uleiul iStock.

  1. Eco slim vine prederllo
  2. Dar atunci când combinați grăsimile și carbohidrații, acestea devin mult mai puternice.

Folosiți o cutie de ton de 5 până la 6 uncii ambalată în apă, un măr mic care a fost decojit și tăiat cuburi și o lingură de maioneză ușoară.

Întindeți ingredientele pe două felii de pâine integrală de grâu pentru o gustare delicioasă. SF Gate observă că tonul din conserve este un aliment destul de sănătos, datorită acizilor grași omega-3, niacinei și vitaminei B Doar ține cont că ar trebui să optezi întotdeauna pentru tonul ambalat în apă. Nu sunt, evident, gustări care ard grăsimi. Dar chipsurile de legume sunt o alternativă delicioasă.

Academia recomandă coacerea legumelor, cum ar fi kale sau sfeclă, în chipsuri. Puteți urmări rețeta lui Rachael Ray pentru chipsuri făcute din cartofi dulci, păstăi, țelină și sfeclă.