E câștig pierderea în greutate. E- câștig pierderea în greutate


CURS DE PIERDERE ÎN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Dacă ați avut o pierdere în greutate neașteptată sau simțiți că sunteți prea subțire, poate că este timpul să faceți niște schimbări alimentare care vă pot ajuta să câștigați în greutate. Va trebui să vă măriți aportul de calorii în fiecare zi pentru a pune niște kilograme necesare.

e câștig pierderea în greutate

Cel mai simplu mod de a crește caloriile este consumul de alimente care sunt dense de energie, ceea ce înseamnă că sunt bogate în calorii.

Unele alimente sunt mai bune pentru tine decât altele.

De ce câștig greutate atât de ușor? Slăbitul din greutate Vs.

Cel mai bine este să alegi alimente bogate în calorii, dar și nutritive și bune pentru tine. Alimente cum ar fi leguminoase, avocado, nuci și semințe sunt doar câteva exemple de alimente sănătoase care câștigă greutate.

e câștig pierderea în greutate

De asemenea, puteți crește consumul de calorii consumând mai multe alimente nedorite cum ar fi bomboane, prăjituri, biscuiți și băuturi răcoritoare răcoritoare, dar nu vă bazați pe ele prea mult pentru că nu sunt doar hrănitoare. Altele decât caloriile, nu tind să fie bogate în vitamine, minerale, fibre sau antioxidanți.

e câștig pierderea în greutate

Iată cum să câștigi greutate În primul rând, utilizați formula Harris-Benedict pentru a vă determina necesarul zilnic de calorii pentru greutatea curentă și adăugați aproximativ de calorii pe zi. Acest lucru vă va ajuta să câștigați o lire sterline pe săptămână.

e câștig pierderea în greutate

Modificările progresive ale greutății sunt cele e câștig pierderea în greutate bune. După ce stabiliți câte calorii aveți nevoie pe zi, este timpul să vă planificați meniul zilnic, inclusiv mese și gustări.

Apoi puteți crea o listă de cumpărături pentru câteva zile sau o săptămână. Este bine sa te pregatesti astfel incat sa ai alimente sanatoase, cu calorii inalte pe mana. Planificarea meselor poate părea dificilă, dar nu este.

e câștig pierderea în greutate

Uitați-vă la planul de masă al eșantionului pentru o dietă de câștig în greutate de 2. Are un echilibru bun al alimentelor sănătoase și calorice, astfel încât să obțineți o mulțime de substanțe nutritive și fibre.

e câștig pierderea în greutate

Dacă simți că ai nevoie de mai multe calorii, poți ajusta acest meniu adăugând gustări suplimentare sau mănânci porții mai mari. Exemplu 2.

Thpanorama - Acum deveniți mai buni Totul despre știință, cultură, educație, psihologie și stil de viață. Acțiune: Dieta cu pierdere în greutate Cum să câștigi greutate o dieta pentru a obține grăsime trebuie să se bazeze pe alimente cu calorii înalte, dar care au și o cantitate mare de nutrienți. Pe de altă parte, este necesar să luăm alte tipuri de alimente necesare chiar dacă nu au atât de multe calorii. În plus, este necesar să continuăm să vedem un stil de viață sănătos.