Arderea intensității graselor


arderea intensității graselor rata macroului de ardere a grăsimilor

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti? Dacă da, probabil că ați auzit sau ați spus că pentru cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate trebuie să lucrați în "zona de ardere a grăsimilor". Dar ce este zona de ardere a grăsimilor și funcționează cu adevărat?

  • La ce puls este ars gras - Miocardita
  • State Fair Community College - Sign In
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate

Cât de greu ar trebui să arderea intensității graselor cu adevărat în timpul exercițiilor fizice? Ce este zona de ardere a grăsimilor? Când vine vorba de exerciții fizice, în special de exerciții cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care se echivă cu niveluri diferite de intensitate.

Modul de ardere a grasimilor corporale. Care este cel mai bun arzător de grăsimi?

Aceste niveluri diferite de intensitate determină de fapt ce sisteme de energie utilizează corpul în timpul exercițiilor fizice și care afectează în mod direct cât de multe calorii ardeți.

Din aceste numere, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate.

arderea intensității graselor eco slim utilizare

Deci, de ce se numește zona de ardere a grăsimilor? Deoarece organismul se bazează pe mai multe grăsimi pentru combustibil atunci când lucrați la o intensitate mai mică.

arderea intensității graselor fast mod de a pierde grasimea bratului

Unii oameni au tradus acest lucru pentru a însemna că de fapt ardem mai multă grăsime atunci când lucrăm arderea intensității graselor o intensitate mai mică, dar asta e un pic de concepție greșită. În timp ce antrenamentele cu intensitate mai mică sunt excelente pentru începători și pentru că sunt minunate pentru durabilitatea clădirii, trebuie să lucrați mai mult pentru unele antrenamente dacă doriți cu adevărat să scăpați în greutate. Adevarul despre zona ta de ardere a grasimilor Problema este că organismul arde un procent mai mare de calorii din grăsime din zona de ardere a grăsimilor sau la intensități mai mici.

arderea intensității graselor stretchingul slabeste

Este numărul de calorii pe care le ardeți care duce la cea mai mare pierdere în jiji eco subțire și pur și simplu nu veți arde atât de multe atunci când lucrați la o intensitate scăzută tot timpul. Diagrama de mai jos descrie caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul exercițiilor cardio.

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor

Acest lucru nu înseamnă că exercițiul de intensitate redusă nu are locul lui. De fapt, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie un program de fitness complet, împreună cu antrenamente mai scurte, cu intensitate mai mare sau antrenamente în interval, care sunt o modalitate excelentă de a arde calorii și de a crea rezistență.

Pentru a afla propria zonă de ritm cardiac țintă, puteți utiliza acești pași detaliați pentru a vă imagina propriile niveluri de intensitate.

  • Arderea grăsimilor și activitatea fizică
  • "Spălați totul!": Exerciții pentru arderea grăsimilor. Instruire pentru arderea grăsimilor
  • Lunges ajuta la arderea femeii grase - Cuib

Structurarea antrenamentelor cardio Deci, dacă doriți să pierdeți în greutate, ar trebui să arătați un program cardio? Un program general ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac.

arderea intensității graselor ierburi pentru a ajuta la pierderea grăsimii burta

Dacă faceți 5 antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un program de antrenament de mare intensitate, un antrenament de intensitate mai mică și apoi două pe undeva în mijloc. Exemplu de program de antrenament cardio pentru începători Să presupunem că sunteți începător și că încercați să vă dați seama cum să puneți împreună un program cardio care vă permite să vă construiți încet rezistența în timp ce vă scoateți puțin din zona dvs.

De unde începeți? Începeți prin a vă concentra pe o antrenament mai moderată - Practicând să ieșiți din zona dvs.

arderea intensității graselor silvers funziona

Mai jos este un program de probă cu aproximativ 3 zile de cardio și 2 zile de mers pe jos. O altă opțiune extraordinară este să obțineți un pedometru sau un instrument de urmărire a activității pentru a urmări pașii dvs.

Principul de funcționare a sobei ... cia-online.ro